martedì 25 novembre 2014

rz

                                                                                                ph valentina zanzi




Amuùr a sesant’ann
di carlozanzi

A sesant’ann ma sunt inamurà,
in trüscia ‘l cöör anmò par una dona,
ma sunt spusà, a gh’ho tri fiö par cà
e ‘na prumesa dananz a la Madòna.

Epüür ul cöör al cùur e le l’è bela,
düü ugìtt ca fan passà tucc i magàgn,
dent ul me cò la brila me ‘na stèla,
ga pensi ‘l dì e la nott: destin vilàn.

Un nasin ‘me ‘n puntìn, e ‘na buchìna…
cent e mila surìs dumà par mi,
e l’è giùina, dulza e peverìna;
sa gh’è le gh’ho curàgg, sun mia stremìi.

Da paròll na fa pòcch, l’è mia ‘na miée,
preferìs stà visìn, i mè basìn,
i mè brasc, i carèzz, insema a le
vùga ‘l temp, cùur la vita, bel facìn.

Ga pias andà a balà, ga pias viagià,
durmì e vess ninàda me’n fiurìn.
E mi bali cun le, vöri pensà
dumà al so bèn, dumà a restag visìn.

La so vùus l’è ‘n amuùr, la ta dislèngua,
i manìn paran fai da purcelàna,
i cavei curt e d’or, gh’è mia ‘na lengua
par dì, cunt i paròll, la mè matàna.

Ma par da viv dabùn un gran bel sögn,
cumànda le, smurfiùsa e piscinìna;
la me dona da piang gh’ha no bisögn:
sunt ul so nònu, e le la me neudìna.
                                                   




Amore a sessant’anni

A sessant’anni mi sono innamorato,
in trambusto il cuore ancora per una donna,
ma sono sposato, ho tre figli in casa
e una promessa davanti alla Madonna.

Eppure il cuore corre e lei è bella,
due occhietti che fanno passare tutti i mali,
nella mia testa brilla come una stella,
ci penso giorno e notte: destino villano.

Un nasino come un puntino, e una bocchina…
Cento e mille sorrisi solo per me,
ed è giovane, dolce e peperina;
se ce lei ho coraggio, non sono spaventato.

Di parole ne dice poche, non è una moglie,
preferisce stare vicina, i miei bacini,
le mie braccia, le carezze, insieme a lei
vola il tempo, corre la vita, bel faccino.

Le piace andare a ballare, le piace viaggiare,
dormire e essere cullata come un bambino.
E io ballo con lei, voglio pensare
solo al suo bene, solo a restarle vicino.

La sua voce è un amore, ti scioglie,
le manine sembrano fatte di porcellana,
capelli corti e d’oro, non c’è una lingua
per dire, con le parole, la mia follia.

Mi sembra di vivere davvero un gran bel sogno,
comanda lei, smorfioso e piccolina;
la mia donna non ha bisogno di piangere:
sono suo nonno, e lei la mia nipotina.


la foto è di valentina zanzi (valentina.zanzi@yahoo.it)



Nessun commento:

Posta un commento